Studiedag :D

haalojj :D <3

i mitt förra inlägg så glömde jag att skriva en sak :
Liza tyckte att jag var så tråckig på mina videoinlägg när jag sa :
hej nu har jag precis kommit hem från skolan
det tycker jag med ;D..
så nästa gång jag ska göra ett sånt inlägg så låvar jag att det måste vara lite roligare !! <3

menmen som ni såg på rubriken så är det studie dag idag och det är jätte skööönt
och det var inget roligt i skola n idg så det var ju brabra
menmen jag ska göra lite läxer sen ocg så ska jag skriva ett inlägg och jag tänker
inte säga vad det ska stå för det fån ni se då det är en överaskning MEN!!,,
då måste ni komentera !! <3



Mia (L) tyvär så gick det inte att ha den större ?! )':

S
E
S




Kommentarer
Postat av: Liza

Vad ska man kommentera?? <3

2010-01-25 @ 20:49:15
URL: http://liiziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0