Sjuk idag med och som förra inlägget jag mår inte bäst ! <3

heeej men för min godmorgon ?! <3

Jaa som ni inte gör så är jag hemma och är inne på datorn och inte mår så brabra ! <33
Jag har fortfarande inget att göra men jag hittar vell på nått,,
ja jag kom på att jag skulle göra en sak åt jakob (min brorsha)
på hanns facebook ! inte så kulkul men jag får nått att göra gälla fall :D <3

Jaa ni har ju komenterat lite och så ,, ni undrade vad jag ver för sjuk :
jag har ont i halsen i huvet , jagkan kanppt andas för att jag är så täpt i näsan och
så hostar jag väldigt myk som te:x i går när jag äntligen var lite glad
och så ,, så började jag skratta åt en sak som papa sa och så fick jag ett host annfall
det var vell inte så kulkul menmen jag fick host medecin av mamma innan jag skulle gå och
lägga mig så jag inte skulle hosta mitt i natten men i kvell så får jag nog ta lite mer
än vad jag tog igår :D

Men nu kan jag inte skriva mer för då är det ju tråkit att läsa !! <3<3<3

Här kommer en bild :


detta var jag då när jag inte var sjuk !! :D <33

S
E
S




Kommentarer
Postat av: Sofia

heej ebba saknar dig!!!

2010-02-03 @ 19:05:00
URL: http://solsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0