Model house i stan :D

haloj :D <3

Härre guuud ni måste komentera fråger annars så lägger jag ner min blogg och det vill jag inte ! <3

I dag så var jag i skolan såklart det var rett kulkul men det var engelska förhör
och jag fick ett fel :(
menmen det gör ju inget :D

Sista gången vi hade hemkunskap det var nastan soriligt ! ):

menmen det gör inget för,,,..




jag åkte till model house i stan och blev sminkad och tog as många bilder på mig , sen tog dom på mamma och sen på oss båda det var jätte jätte jätte jätte jätte KKKUUUUULLL! <3<3<3

Vi köpte ett kort på mig efter det !!
ni ska få se det sen :D

MEEENNN!!!,, vet ni vem jag och mamma såg där ??,.,.

vi sår en i ,,
ni vet mammas pojkar då var det en som hette bobby ,,
vi såg han och det var han som jag , mamma och jakob tyckte var den roligaste och
den som var allt i serien ! <333
Den var hen som också gjorde hela gräjen på model house :D <33

Här kommer bilden :D <3


det fanns en annan bild som jag jätta gjärna ville ha men den skulle det bli något fel med så vi tog inte den vi tog denna i stället :D

S
E
S




Kommentarer
Postat av: Liza

Gud vilken söt bild!! skit fin! <3333

2010-01-28 @ 15:03:30
URL: http://liiziz.blogg.se/
Postat av: josefine

vilken söt bild!<3<3<3<3<3

2010-01-30 @ 19:12:31
URL: http://jossiamanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

GUD VAD FIN!<3

2010-01-31 @ 12:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0