Hard rock kaffé :D <3

halloojj :D <3

ja sa ju igår att jag skulle  skriva om min dag igår idag ?! :D

mm men igår då så var jag och bowlade det var jätte kulkul :D
Sen åt vi macktårta på mitt språk ;) (smörgårtårta) :



Vist ser den gor ut ?!

Min dag idag : ;)

Jag vaknade och den så skulle jag , jakob och pappa sjunga för mamma för att hon fylde år idag!
Ett grattis kanske ??

Sen så åkte jag , jakob och mamma till hard rock kaffé och åt brunsh (stavas )
där träffade vi snoffe det var jätte kulkul och jätte gåttgått :D <3

menmen nu ska jag snart åka på gympan för första gången denna veckan efter som jag var sjuk :D



En lite konstig bild men ?! <3

S
E
S




Kommentarer
Postat av: Gunsan

Ser sjukt gott ut Ebba!



Fina bilder :0)



kram, kram

2010-01-25 @ 20:39:27
Postat av: Liza

Haha när min mamma såg det där vill ehon äta det men inte jag hahahahahhahahaha <33333 skoja xD

kram <3 :) :D

2010-01-28 @ 16:57:54
URL: http://liiziz.blogg.se/
Postat av: Liza

Jusde GRATTIS till henne!!!! <333

2010-01-28 @ 16:59:36
URL: http://liiziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0