träning as trött längtar tills i morgon :D <3

halloojj :D <3

Idag var jag i skolan som säkert alla vet och det var jätte kulkul
nästan alla i klassen ska vara med på soaén (en soaré är när man typ gör en föreställning
och sen visar upp den för sina föreldarar och sammlar pengar) <33
Jag och Sofia L ( www.solsofia.blogg.se ) ska sjunga och dansa till TiK ToK
Jag och Carro ( www.carolineengdahl.blogg.se ) ska sjunga och dansa till När vi två blir en
Jag hanna,sofia l, sofia b, ida,typ jossi jag vet inte om men jag tror;) jag tror det var alla solly om jag missa någon det var inte meningen , komentera om jag missa nån,  eller komentera endå ;)

Jag har varit på gympan och det var jätte kul och jag tog med mig min mobb igen och jag kommer att lägga upp några filmer i morgun ;D <33

Nu ska jag kolla på anndra avvenyn

PS:Jag lägger ner vecans fråga för jag orkar inte det ;) <3

S
E
S



Tycker denna är ful ska göra en ny i morgon om jag hinner :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0