Skärholmen för två dagar sen ;P <3

halojj :D <3

Nu har jag sovmorgon och jag har inte sagt att jag har varit i skarhälmen ;P
så jag tänke berätta om det :D <3

Jag och liza ville va men hon skulle till skärholmen och om hon skulle vara med mig
så skulle hon inte få åka till skärholmen men då kom jag på att om hon kom till mig så kunde
ju vi åka till skärholmen ,,
som så gjorde vi det .,            Det var jätte kul och jag köppte 3 saker här kommer bilder på det :



tröja från New Yorker 99:-



Man ser inte så bra menmen köppt på H&M 99:-


Pjamas byxer :D Köppt på Kaphal 128:-

ja det var vell allt :D

men jag har spelat in massor med video på mig och liza ifår som jag kommer att lägga ut
lite senare idag efter skolan :D

Jag har glämmt en sak som jag är jätte lädsen för !!! :'(
Varge onsdag så skulle jag ju ha vecans fråga men då får jag ha 4 fråger denna veckan och man måste svara på dom ;D <33

S
E
S



Ps: jag ska göra en ny sånhär efter skolan idag på picnik.com :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0