:S det var jättejätte kul ! <3

sorry sorry och värkligen sorry att jag inte har skrivit men som jag har saggt så är det jätte strässit
här hemma nu menmen vad som än hender så kommer jag gälla fall att ha kvar min blogg :) <3

Det som jag tyckte var jättejätte kul idag var att,,
jag, cheersoffan, ida, hanna och sofia har planderat att kolla på Taitanic i lite mindre än 2 veckor
och idag så skulle vi det här hemma hor mig det var jätte kul :) <3
jag tyckte att den inte var så sorlig och så men nu när jag värkligen tänker på det så var den ju
jätte sorlig , och ni som inte har sett den måste värkligen det den är jätte bra !!

jag har gjort en header och bakgrunt till cheersoffan det blev jag faktiskt rätt nöjt med
men min photoshop cepar sig så jag gjorde det på picnik menmen det gör ju inget :P <3

S
E
S




Kommentarer
Postat av: Liza

Asså du härmar mig med typ allting!? hitta på eget! :S

2010-02-26 @ 07:13:16
URL: http://liiziz.blogg.se/
Postat av: Julia

Hejsan! Du hade komenterat mig på min blogg om min header (vet ej hur det stavas) det är väl där över???? Jag skulle vilja ha hjälp med det, vilken lördag kommer du? Jag skulle vilja ha hjälp med att styla hela min blogg om du kan, tack!



Ses snart, puss o kram! Julia<33333333

2010-02-26 @ 21:41:35
URL: http://jullisbloggen.blogg.se/
Postat av: ida <3<3<3<3<3<3<3

jag tyckte också att filmen var jätte bra love u kram ida

2010-02-26 @ 22:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0