På hotell ;D <3

Haloj :D

Nu har jag kommit till hotellet som jag ska sova på,,
det kommer att komma jätte många bilder och filmer sen på mig och kanske min brorcha
men här kommer lite som jag redan har på datan :



Hehe lite knepp menmen det gör inget :D <3



Hehe kolla in min min :) <3



Heeeeeeeehe okei ?!?!?!? §§§ <333



Jag våga i morron så kommer det myclet mycket bättre filmer på när jag hoppade det som jag hoppade på där det var det minsta hoppet (: <33



Haha där blev jag en surpuppa :D

S
E
S


Kommentarer
Postat av: Liza

Haha roliga filmer!! asså hur kan ni svänga?? du måste lära mig :) <3<3<3<3

2010-02-12 @ 18:03:42
URL: http://liizizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0