Ny header :P

nu har jag precis gjort klart min header
jag är rett nöjd faktiskt :)

idag så ska jag kolla på det husetsom vi har köppt men mia,mamma,snoffe?,gunsan?
typ dom jag vet inte om fia och jola bola ska med också ??
men det ska bli kulkul
sen så ska vi in till stan ,
för att mamma ska typ skriva på något papper för att vi har köppt huset :)
sen så ska jag , mamma och mia hem till mia och fika lite jag och mia ska ha jäv*igt kul igen dåro xD <3

men nu ska jag äta lite glass xD



det var hemma men ändå :) <33




Kommentarer
Postat av: Cheersoffan

finfint

2010-02-28 @ 15:11:08
Postat av: Liza

din blogg är såklart as fin men du borde värkligen inte ha skrivi singel!! det försörde lixom :S

hoppas du inte tar illa upp! <3<3<3

love u !!! Alltid :)

2010-02-28 @ 17:34:22
URL: http://liiziz.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej,hej cool header! Ses!

2010-02-28 @ 23:46:05
URL: http://solsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0