Ny header och bakrund :)

haloj :)

Ja som ni ser så har jag gjort en ny header och en ny bakrun :)

MM,,
ni förstår säkert att jag är en orlando bloom älskare och har han på bakrunden :P
Han är bara SÅÅÅÅ sör och snygg !!

Jaa idag har jag varit i skolan som alla vet efter att ha varit i åre :)
vi tränade till soarén och det var jätte kulkul :)

Sen så ska jag på tråkiga gympen som är så jätte tråkig för att det bara är fristående men nån
jag kommer inte änns ihåg ved hon heter :P men jag har det på tungan :D

Här kommer en bild på orlando bloom :)



Asså fatta att han är såååå jävla snygg pch söt !! <333

Här är min header :P



Jaa det var vell allt :)<333

S
E
S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0