Avslutar min frågestund :(

haloj :( <3

Jag är jätte lädsen för den ända som hamenterade en fråga på min frågestund var www.chersoffan.blogg.se 
Och det var 
"vilken färg är din älsklings färg"
Svar till det :( : Det är nog ?,,
Seris, turkost och limegrön :P

jaaa jag kommer att göra med massa inlägg idag men ni får vete vf i nästa inlägg :P

S
E
S



Jag vet inte hur jag ska ha denna 
Ska den vara så

Eller,,



Så ??? 

Nu är det kris jag måste bestämma mig så nu tar ni som läser min blogg
väldigt stort ansvar för att kommentera som galningar !!!
Nej jag skoja men jag vill ärkligen att ni ska komentera ! <3333


 

Kommentarer
Postat av: Liza

Den stora!! <33

2010-02-13 @ 09:59:15
URL: http://liizizi.blogg.se/
Postat av: Sofia

Den stora ska du ha . Jag visste inte att du hade en frågestund men ok... Favoriträtt?

2010-02-13 @ 11:40:33
URL: http://solsofia.blogg.se/
Postat av: Cheersoffan

Inte vara ledsen.



Hoppas att fler kmtrr jag kmr det.



Ses^^

<333



2010-02-13 @ 17:16:40
Postat av: Cheersoffan

Ha den lilla tkr jag.



<33

2010-02-13 @ 17:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0