KANSKE.?

Nu så kanske jag ska börja skriva igen men jag vet inte.

Idag så har jag och mia varit i stan och jag köppte en jätte fin tunika som kommer på bild nån gång xd
Men sen så när jag kom hem så frågade mamma om jag ville åka skidor, ja ba jaa.!!
Så på söndag så åker vi tidigt till hästra och ska åka skidor där och sen ska vi sova i en liten stuga och sen så ska vi åka skidor hela dan på måndagen. Sen åker vi hem.
På tisdag ( dagen efter vi har kommit hem ) så har vi skolavslutning.!
SOFT (:

Men vi ses:)

Önskas till julafton ( om 6 dagar xdxdxd )


Puss♥Kram

Kommentarer
Postat av: PinkTeaCup

Ohh.. önskar mig också en sådan ^^ det är en EOS 1000D, right?

2010-12-19 @ 10:57:08
URL: http://pinkteacup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0