Vill !!! God natt ;P <3

imårgon så ska jag och pappa kolla på typ reser
jag vill jätte jätte gärna åka nån stans utomlans som vi kanske såg
när jag la ut jätte många härliga bilder innan !
i sommar asså om ni undrade :P <3
så imorgon så ska jag och pappa det :) <3
och så jag och liza ville typ åka på cilja line ( stavas ?? )
tsm !
så jag frågade pappa om det nyss och pappa sa att det kanske vi kunde göra
i sommar !! :D
det vill jag jätte gärna göra !

efter som mamma och pappa ska skilga sig
så kommer mamma på sin lediga tid i sommar att
renovera vårat hus i halmstad
och pappas hus här i stockholm är nytt och så
så pappa behöver inte göra så mycket når !
så då så kommer jag och och jakob att vara mycket hos pappa
i sommar
så då så ville jag gärna åka utomlans

jaaa ?!
jag vet inte vf jag gjorde en sån ulägning om det men vem bryr sig :P <3



love this bild ?! :P <3

ses sen :) <33


Kommentarer
Postat av: Liza<3

Ja hoppas att vi gör det!! <3

2010-04-11 @ 10:08:13
URL: http://liiziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0