Ute och KUL !! <3

liza din fråga som komentar :
jaa det var i mitt rum :) <33

menmen över till saken :P <33

idag så har jag och mamma åkt till stan och träffade haidi ( jag vet inte hur det stavas ) :P <3
och det är mammas kompis ..
vi åt där på en kinaresturang :) <3
det var aaaasssss gått !!

sen så åkte vi till lite ställen och handlade till när vi ska
måla och det i det nya huset och lite så :) <3

aa sen så  åkte vi till min mormors brorsa :)
han har flyttat så då ville vi se hur det såg ut <33

sen när vi kom hem så gick jag och jakob ut
det var jätte kul vi tog jätte många bilder
jag kanske kommer att visa dom när vi kommer hem till sthlm igen :) <3

här kommer 2 låtar jag tycker mycket om :










haha kolla när det var :D <3



då också :P <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0