Tyvär om det inte händer :( <3

jag kanske inte kommer att skriva mer idag för min
puckade puko data !
menmen jag kanske kan skriva på mammas data igen
eller kanske pappas ?!
vem vet ?! :P <33

ses sen :) <33



nu kommer det lite bilder sen när vi var i kruatsien 2007 ! <33


jäkla FUL hatt asså :D <3




jäkla snygg bild va ? :D <33




haha :D <33




haha :D <33


hahahahah :D jakob försökte att få honom att skrata men det gick inte så bar
bara jag skrattade kommer jag ihåg ! och det var som en galning det var så
himmla roligt !!! :D <33






hahahah jaa ni ser ju hur kul jag har :D <33

men nu årkar jag inte mer så vi ses kanske sen ;P <33


Kommentarer
Postat av: Liza<33

Jätt härliga bilder!! haha de var fina <33

2010-04-10 @ 19:43:13
URL: http://liiziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0