Solly ingen :P <3

idag så har jag inte skrivit
det är för att jag slutade 10 över 3 på idrotten så så ska man ju byta om
och allt det :P <33

sen så gick jag och jakob ut i solen !
det var jätte skönt ute men inte lika skönt
som det var när jag satt ute och läste på lektionon :P <33

menmen har inte så mycket mer att säga ..
JOOO !! ,.,.,.,.,.,.,.
när jag typ skrev att jag skulle läga ut en trailer
på saw 6
men den kom typ inte upp så jag ska tästa igen nu och se om det funkar ?! <33



aja jag vet inte om det funkar men det var det
om ni vill låna filmen så måste ni få se filmer från 15 år :P <33

^^) <33

ses sen :) <33


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Ebba!

Har sett den filmen fasst det var 3:an och inte 6:an . Ähh... den var ganska obehaglig(stavas?) Men iaf <(^_^)> Det var JÄTTE mkt mord och blod och sånt ;P . Ha det bra så ses vi morgon^^ Baj baj s

2010-04-15 @ 19:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0