Liza :) <3

nu så har liza åkt hem <33
vi som hade så kulkul in i det sista :D <3
nej det lät ju lite hammaldags ?! <33

menmen nu så har jag inget att göra,
men jag kan berätta vad som hände på gympan igår !

det var en kille som kräktes i en soptunna!!
det var jätte läskigt !
men jag tror att han gjorde det för att han var så trött !!
aa men det är inte så snällt att sanaka så om en som ..
ja ni vet vad han gjorde !

menmen här kommer lite bilder sen idag men liza ! :) <3







:D



solly för mitt finger :P <3



jaa jag årkar inte lägga upp mer :P <33

ses sen :) <33




Kommentarer
Postat av: Liza

Den sista bilden var as cool!! <333

2010-04-08 @ 18:21:50
URL: http://liiziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0