Länge sen :) <3

nu var det ganske länge sen jag skrev !
solly för det :( <33
jag har inte kunnat skriva för det har varit något fel på min dator så nu skriver
jag på pappas :) <33
så pappa ska typ försöka fixa den idag <33

igår så var jag på hötorget och det var jätte kul där som det alltid är
som skriker så mycket och så :P <33
vi köppte jordgubbar
och han vi köppte av var nog den roligaste dör :D
han sa mamma mia hela tiden
för att han som solde brevid tyckte inte om det :P <33

idag så ska jag vara med Liza
vi ska typ vara ute, bakaoch anndra typ lite småsaker :) <33

menmen jag kanske kommer att skriva mer sen odag jag vet inte riktigt än :P <33


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sEs sEn :) <33


Kommentarer
Postat av: Liza

Palla härma mig!! hitta på eget!? <33

2010-04-18 @ 21:33:39
URL: http://liiziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0