Länge sen <3

Nu var det ganska länge sen jag skrev !
solly för det !
men nu så ska jag börga med det igen :P <3

aja idag så ska jag städa och ha
tjäj middag :) <3

det ska bli kulkul :) <3
Love JB !

i morgon så fyller jag år !
jag längtar jätte jätte jätte mycket !
Love JB ! <3

menmen imorgon så ska jag också ha uppvisning och lite så :) <3
ska också bli kul :P <3
nej jag skoja
eller det ska bli kul men det låter lite konstigt för att
jag skrev det nyss med :P <3

menmen förrförra året när jag fyllde år så hade jag träning
sen förra året så hade jag rävling
och nu i år så är det uppvisning :P <3

haha :D <3

menmen kan inte lägga ut nån bild nu
så gör det i nästa inlägg istället
har lite brottom

sEs sEn :) <33


Kommentarer
Postat av: cheersoffan

:D))))



Rynkor haha



2010-04-24 @ 13:22:04
Postat av: Cheersoffan

Vi syns där!!!



Vet inte vad jag ska ha på mig..

2010-04-24 @ 13:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0