Konstigt ? <3

Min dator ät cp bajsig !!
det typ inte funkar ?!
eller den funkar men inte internet !!
så nu så skriver jag på mammas dator :) <33

idag så har jag inte gjort så mycker ?!?
jag och pappa skulle åka och handla i kungenskurva
och då så när vi körde förbi alla dom där bil affärerna
så såg jag och pappa emd
och då så gick ni in där och så fick jag autografer och lite så :D <33
det var jätte kul !! <33

jag har träffar erik en gång innan
och då så var jag på idal typ 2007 eller nått :P <33

menmen har typ inget att göra nu så jag kollar på
Finias och Ferb :D
det är inte så kul men jag tänker på Liza när jag hör sången :P <3
bara liza fattar :D <33

ses sen :) <33



det var i rom typ kommer inte ihåg vad det hätte ?! :P <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0