Kommit hem nu :) <33

Jag och mamma skulle åka till olika saker och typ kolla på golv och tapeter,
då så hittade vi jätte mycket till huset och så :) <3
vi köppte en tapet till mig !
den är aaaaassss fin !!! <33

sen så åkte vi till skärholmen för typ skojs skull
och för att jag ville köpa en skiva på ålens
( jag har ett presentkort där )
menmen jag köppte en skiva då och en heter typ absolut nånting 64 eller nått
och sen så på h&m så köppte jag ett par byxor
det kommer bilder sen :) <3

menmen i morgon så ska vi åka med släp till halmstad och då
så kommer jag kanske inte kunna skriva så mycket den dagen :(

menmen så kan det vara :P <33



där är tröjan som jag köppte nån gång i skärholmen
det var rett länge sen men jag sa att jag skulle visa den
men här kom den ialla fall :D <33

ses sen :) <33333




Kommentarer
Postat av: Liza

Tänkte fråga om vi kan göra nåt!! :(

2010-04-04 @ 21:13:07
URL: http://liiziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0