Kommit hem :) <33

Nu så har jag kommit hem från tråk skolan <33
det första vi gjorde var att få tråk lexa !!
om vi inte skulle få lexor i skolan
så skulle det vara rett kul faktiskt !!

menmen så är det men tråk skolan ;) <33

idag så är det gympa i tomtberga hallen
och det är ganska tråkigt
för att man ska bara köra fristående och så
man kollar typ på klockan var 5 minut !

menmen så kan det också vara ?! :P <33

när jag gick hem nyss så var det så varmt i solan att jag
tog av mig min jacka !
det värkligen känns att det är nara till sommaren nu
för typ en månad sen så trodde jag att det skulle
vara typ ½ meter snö kvar
men det är ju nästan ingen när det är 13 dagar kvar !
så det är skönt !!

menmen nu så ska jag inte skriva mer

ses sen :) <33










jag värkligen älskar dom bilderna !!
jag längtar tills i sommar jag och jakob har inte bokat biljätter
men vi har bestämmt att vi ska åka till
grekland eller cypern eller tuskiet i sommar !
jag vill hellst åka till grekland eller sypern ! <33


Kommentarer
Postat av: Sofia L

Har varit i Cypern och Turkiet . Båda va roliga och sjöna att vara i!! Ses i morgon och ha det dunder,mega,justin bieber,super bra^^

2010-04-15 @ 19:17:47
URL: http://solsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0