i halmstad :) <3

nu är jag i halmstad :) <33
det är kulkul !
men idag så skulle vi åka till skåne ..
asså till mina kusiner :) <33
men dom har blivit sjuka så då kunde vi inte åka fit :( <3

igår så skulle mia komma och hjälpa till med attv lasta ut allt ur
släpet..
men hon kom inte så himla rätt när hon skulle åka buss hit :D <3
så jag vet inte hur långt det tog innan vi hittade varndra
men det var kul när vi hade det ialla fall :D <33

idag så ska jag kanske åka med mamma och hennes kompis och hennes barn
till stan och äta lunch ?!
jag vet inte riktigt än :) <3

menmen nu så kommer lite bilder från mormors och morfars dator
för att det är den jag skriver på :) <33



ja ni ser vilket datum det är :P <3
men jag har lite brottom så att det blev bara en bbild :P <33




Kommentarer
Postat av: Liza

ÄR det ditt rum? <33333333

2010-04-06 @ 17:53:25
URL: http://liiziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0