.,..,..,..,..,..,...,..,..,..,..,..,..,???

Hallådär <3
Jag har igäntligen dataförbud men jag fick vara inne på datan endå!
Men sen ska jag på gympa och jag har lite ont i mitt ben så jag kommer inte
kunna göra så myk. <3
Men men Jag längtar efter att Mia kommer hit och efter att jag får krama A-mannen!
Jag vet inte vad jag vill göra domma timmarnajag är hemma??
Men jag längtar efter att mitt data förbud är över!
PussoKram
Ebba <3<3<3

S
E
S

Jag och Mia

Jag och A-mannen!
<3
















S
E
s


Kommentarer
Postat av: Felicia :)

fina bilder :) fin blogg också. Jag fick hjälp av en kompis med att göra min "header" som det kallas. Man måste iallafall ha photoshop. Se om det finns nån som kan hjälpa dej :) det finns oftast nån som kan :P <33 kramar! Ha det så bra så ses vi snart! <3 :)

2009-09-19 @ 22:19:20
URL: http://orangejeans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0