?

Heej heej
Jag har inte lagt in något innläg för jag har haft data
förbud.

Men jag har börgat skolan som säkert alla vet
och vi har börgat gympan också.
I går så körde jag handvolt sträkt halvskruv
och
rundat flikis dubbel salto det var kul
men läskigt!!

Ja efter som jag har haft data förbud så måste jag
kolla på alla andra saker men jag tog
dethär först för att jag
älskar er så mycket!<33


Jag när jag har damp<3


Damp där med<3


Ret söt faktiskt. Inte för att skryta då men jag tykte det!!!
<3


Kommentarer
Postat av: Liza

Fina bilder

ÄLSK.!

2009-09-04 @ 20:06:10
URL: http://liiziz.blogg.se/
Postat av: joel och eric från ebbas klass

du har skrivit skit mycket fel och eric har rökt!asså testat.=/

2009-09-09 @ 14:50:24
Postat av: Liza

Bry dej inte om hon har stavat fel

Och jag tror facktist inte hon bryr sig om Eric har rökt.det är bara idiotiskt.!!!

2009-09-15 @ 17:46:44
URL: http://liiziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0