Sjuk:(

Heeej
I går så tävlade vi och kom sist för att det var två som vägrade och jag tyckte synd om dom!
Men men.. sånt händer.
Idag så är jag sjuk och har ont i halsen och i huvet
men jag har tagit alvedån så jag har inte så ont längre.
Men jag hostar väldigt mycket och har feber som är veldigt tråkigt!=(
Jag har precis badat och det var as skönt!!<3
Jaa det är vell det jag  har gjort idag hitils.
Men jag ska vell vara inne på datorn, spela gitar hero
och typ rita i min desain bok.
Men ni får se några gamla bilder som jag har hittat:

Detta var 2007 som ni kanske ser då var jag bara 9 år det är 2 år sen..

Åker bil jag vet inte när men rätt länge sen typ?!:)
söta bilder
Inte så gammal men jag är rett trött!<3
PussoKram
E
B
B
A
<3
Ses!:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta bilder ;)<333

2009-10-14 @ 21:28:56
URL: http://liiziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0