Rekord...--->

hejkon bejkon
Idag skulle jag och Mia till nacka nocka/ nacka forum...
men vi hittade inte det vi ville ha så vi åkte typ till
sickla c och där hittade jag det jag ville ha sen åkte vi till shärhollmen (stavas)
och där hittade Mia det hon ville ha och så köpte vi ett kompis halspand!!!<3<3<3
Sen åkte vi till globen men mamma hittade inte det hon ville ha
sen åkte vi till stan fär där viste vi att det mamma skulle ha fans på Indiska där...
och så köpte hon det och så var alla nöjda!!
Och sen så skulle vi till Huddinge c och handla på coop
och sen kom vi ham typ vet inte halv 6 el 6...
och då åt vi lassange och så fick jag mamma och pappa en överaskning från Mia och
det var shocklad och jag fick en som det typ var
sprit i så jag är lite konstig...
nej bara skoja jag är helt normal!!!
Men ska gö nått me Mia nu så måste dra ses!!<3

Jag och Mia 4-ever!!<3<3<3
Hejdå
E
B
B
A
<3


Kommentarer
Postat av: Liza

Fina bilder. <3333

2009-10-28 @ 20:42:07
URL: http://liiziz.blogg.se/
Postat av: jakob

vad mycket ni gjorde/jakob

2009-10-29 @ 12:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0