Test..

Allmänt test 1

Hur bor du:Fint
Brukar du komma i tid:Ja
Hur lång är du:Vet faktiskt inte?
Kan du laga mat:Jaa lite mat kan jag laga
Vad jobbar du med/pluggar du::S?
Vad har du på dig just nu:Mjukis kläder=)
Har du någon fobi:jaa men jag kommer inte ihåg vad den hater?:S
Hade du en bra kväll igår:Nja vi kom sist på tävlingen och jag hade feber när jag kom hem annars var det bra
 Vilket är ditt senaste inköp:Kommer inte ihåg jag köper så myk endå:S
Din favoritdryck på morgonen:Vet inte olika varge morgon
Var fick du dina senaste pengar ifrån:Pappa månads peng
Har du sovit i din egen säng inatt:Jaa herregud!
Vad hade du sönder senast:Jag vet inte?
Vem snackade du med senast:Jakob
Varm favoritdricka:Mammas sömndryck
Favoritdricka när du är riktigt törstig:Vatten el bubbel vatten.
Alkoholhaltig favoritdricka:?
När gjorde du senast något riktigt dumt:Idag:S Hehe<3
Saknar du någon just nu:Japp
Vad ska man göra för att få dig irriterad:jag vet inte?
Någon jag stör mig på:Jakob
Intressen:Gympa<3
senaste person du kramade:Mamma el pappa
Senaste person du ringde:Jag kommer inte ihåg.
Senaste person som ringde dig:Mormor
Vad drack du senast:Vatten
Vill du ha barn:Ja när jag blir stor!
Längtar du till din nästa födelsedag:Jaa!
Är du sugen på något nu:Jaa
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:Inga
Använder du hudkräm:Japp
Attraheras du av män med skägg:?
Micro-pop eller poppa själv:Vah?
Brukar du baka:Jaa
Röstade du i det senaste valet:Nej jag är för ung!
Är du nöjd med ditt liv som det är nu:Jaaa
Vilken låt lyssnade du senast på:Love game
Har någon annan sovit i din säng inatt:neej?
Vad tycker du är äckligt:Vet inte el vet jag?
Har du pengar på mobilen:00.95 öre hehe:S

Allmänt test 2

Vilken svordom använder du mest?Vet inte?
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?07.15 typ
Var köper du dina matvaror ifrån?Jag vet inte det gör mamma och pappa.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?Nja det bror på?
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?Vet inte?
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?Jaa
När var senast någon stötte på dig?Vet inte om någon ens har gjort det.
Vad åt du till middag senast?Tonfisk sallad på tävlingen!
Kan du vissla?ibland
Tittade du på tecknat när du var liten?jaa gjorde inte alla det?:S
Äger du några popband t-shirts?Vahh?
När flög du senast?I sommras
Pratar du några andra språk?Nja jag kan lite engelska..
Har du gråtit offentligt?Nejhh?
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?nej
Vad har du med dig in på bion?Vet inte
Vad har du för väder?sodär?
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?jag har inte gott där än!
När sov du senast på golvet?Vet inte?
Vilken är din favorit drink?Stroberry deckerry (stavas)
Gillar du din boendesituation?jaa?
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?Vet inte?
Är dina dagar fullbokade och stressiga?neej
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?neej
Hur gammal blir du nästa födelsedag?12
Tror du på liv på andra planeter?nja..
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?Vet inte
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?vet inte kanske
Tycker du om att krama folk?jaa
Äger du en digitalkamera?jaa
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?typ inga
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?Ibland
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?neej
Är du mörkrädd?neej
Tre saker du alltid har med dig?Ett glatt leende kläder på mig och något mer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0