data förbud... igen !<3

heeeej
jaa jag har data förbud igen så jag gör detta i smyg men endå<3
jag ska tävla i dag så jag ska vell åka klar vid kl : 14.15 typ
det tar en timma att åka dit men det är vell inte så farligt jämfört med att åka till
halmstad som tar 5 timmar! <3
Jag är med på överslag och så är jag med på frivolt bendelning julning
och så är jag resärv på flickis flickis och salto<333
Men jag ska dra och äta ni asso frukost och lite så! <3
här kommer en bild<3333

jag tycker den är jätte fin! <3



PS: jag älskar dig Anton! <3<3<3


PSS: Jag är kanske en fjortis men det tycker inte jag !
Denna är bara till er i halmstad som tycker att jag har förendrats !:'(


Kommentarer
Postat av: ellinor som går på af!!! <3<3 :)

haha roling bild!!!! den hade du väl ett tag på msn?

2009-12-04 @ 20:07:23
URL: http://marsvinettre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0