Anton ! <333333

Heeeeeej ! <3

Det var som vanligt tråkit i skolan utom på rasten det var så kul vör det var så
halt så att jag gled överallt :D <3
Inga lexor och det är jätte skönt ! <333
Sen gick jag hem och så kom Anton efter för kalle var bakom och så hade jag tuggumi
och Anton ville ha så han kartade snönollar på mig det var rett roligt förutom det med snön!
Sen kom Eric också och Anton och Kalle kastade på honom ! <3 :D
Menmen nu sitter jag och gör lite saker har precis städat mitt rum och så men snart ska jag
kolla på Ghost Whisperer som jag alltid gör kl 5 över 3!! <3

Älskar dig Anton !!! <3


Tagit denna bilden och vill ha en kamra som jag tjatar om typ hella tiden ! <3


Hihi
S
E
S
// Ebba ! <333

Kommentarer
Postat av: jakob

kan du stava du stavar fel hela tiden du går i 5:an och borde kunna stava bättre än jag men jag stavar bättre än du ändå inte för att skryta men endå!!

kolla hur mycket fel du stavar och hur mycket fel du skriver!!

2009-12-14 @ 19:33:06
Postat av: Sofia

på den där sista bilden vilka va de igentligen???

2009-12-21 @ 19:49:02
URL: http://solsofia.blogg.se/
Postat av: Sofia <3

hhaha naaaw gammla tider

2011-04-19 @ 19:50:35
URL: http://solsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0