Liiziz

Väntar på Liiziz

Vad ska vi gör?
Ärs vi kommer på det när hon har kommit hit!

Vet ni igår var det den jobbigaste gången hon kom hit,
Först så tog det typ 1 timma sen vi pratade så jag cyklade ner till Huddinge C
och jag hade sagt till min mamma att och jag inte har kommit hem om en kvart så skulle hon ringa
och efter en kvart så ringde min mamma och hon sa att jag skulle cukla hem igen.
Och när jag hade kommit till detalj så kom det ett sms från Liza och det stog att jag skulle komma nu
och då cyklade jag tillbaks till Huddinge c
och stog och väntade 1 min och så...



Kom den vakraste skönaste Liza
Och så gick vi hem igen<33

Jag och Liiziz

Jag helt blek!!<33

PussKram /Ebba


Kommentarer
Postat av: Liza

haha lång väntan.!

SÖT

2009-08-18 @ 18:47:44
URL: http://liiziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0